I can't stop lovin' you..

Första gången vi träffades, var jag så nervös att jag stammade när jag satt i bilen och sen när jag väntade på dig. Jag skakade som fan! När jag äntligen såg dig, känndes det som om jag skulle svimma. Helt overkligt! Du var precis som jag hade föreställt mig. Så fin, så snäll, så söt och helt....underbar. Andra gången vi sågs, då var jag inte så jättenervös. Det var då det hände. Den dagen var helt underbar. Jag satt i bilen påväg hem, och bara log. Kunde inte sluta le igen. Jag var överlycklig. Jag hade glädjerus hela natten. Jag hade kunnat skrika ut min glädje.

Efter det träffades vi ofta. Jag var alltid lika glad efter varje gång vi hade träffats. Du var verkligen den underbaraste person jag någonsin träffat.


Några månader senare, märkte jag att något var fel. Jag ställde en fråga, och du svarade.. Svaret var det sista jag hade velat höra..Jag trodde allt var som vanligt? Jag var verkligen superförälskad i dig.. Tyvärr kan jag inte tvinga dig att tycka om mig, men jag hade gärna velat dela mitt liv med dig.

 


Sommaren 09, den bästa sommaren någonsin, för det var då du kom in i mitt liv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0