ängelholmsfesten

först får jag be om ursäkt att jag inte bloggat på ett par dagar..eller veckor. sorry!
Ängelholmsfesten i fredags och igår..RIKTIGT roligt! Träffade folk som jag aldrig träffat, men bara vet vilka dom varit. Och det var sjukt roligt:D så här kommer lite bilder:D


outfit för kvällen



Calle från idol spelade


uttråkade xd hahaha



Jojjo och Nicole :)



Senare på kvällen / natten träffade vi Emil ^^ och vi hade likadana tröjor:D \m/


Dregen, Emil och William va fulla och glada:D hehu


Dom försökte ta en bra bild...men de gick inge vidare



nja...





mjo nuså!:D hahah



sen var det tyvärr dags för mig att dra hem..fanns ingen senare buss, så fick ta den :( TUSEN tack för dessa dagarna! sjukt jävla roligt!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0