I wanna be a Rock n Roll star, be a famous girl with an expensive car..

Jahapp...dags för mig med att börja blogga :D spännande att se hur en iq-befriad idiot ska blogga :D haha:D försökte fixa min blogg igår....men det slutade med hjärnblödning -.- så Linda fick fixa den idag (: tack sötnos <3
Idag har jag mest slappat..det är lov, HALLÅ! då ska man inte överanstränga sig!:O
Sen när pappa kom hem så fikade vi :D mysigt :D  Så himla tråkigt att vara ensam hemma om dagarna, saknar ju min käre bror :(
Nu ska jag baka äppelkaka med min älskade far:D puss på munnen <33

Kommentarer
Postat av: Mawliin

awie.

Klart en liten puff som dig ska klara att blogga! (:

saknarej <3

2010-02-25 @ 19:06:54
URL: http://candycore.blogg.se/
Postat av: Elly

haha jaa Malin, jag ska la försöka :D saknar dig med hjärtat <3333

2010-02-26 @ 13:56:20
URL: http://ellymckagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0