hej och hååå!!

nu har jag bakat en sockerkaka och kladdmuffins (A)  känner mig duktig,dock är jag trött som en bajskorv-.-  har lust att gå och lägga mig en stund. men då är jag säkert uppe aslänge inatt, och de vill jag inte xD haha!
fick gå en sväng till affären idag och handla margarin. fyyyy så mycket slask det är nu!! all snön smälter juuu :'(   eller de e rätt skönt, men inte när det fryser sen så det blir isbana på vägarna:S
Jag har kommit på en sak... Otto e dum xD ahhaha xD han pressar mig, nu sitter jag är helt generad xD HAHAHAHA xD ne, men Otto e en snäll sak....iaf ibland, när han inte printar mig när jag har headset och sånt shit... -.-
2 av dom fula bilderna som Otto printar på mig -.-
jaja nu ska jag hoppa in i duschen:D
pusssss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0